skullbox.info

  • Un review al siteului SkullBox;
  • Reviewul se posteaza pe forumul/blogul participantului la concurs;
  • Dupa postarea reviewului participantul posteaza aici un link catre review, moment in care isi confirma participarea la concurs.

Cam asa suna datele problemei concursului; un review al site-ului care apare instant in browser cand apas “s” in adress bar. Dap, imi pierd tineretea acolo, dar cu un scop (sau mai multe “scoape”) bine definite.

Trebuie sa recunosc ca nu am mai facut review-uri pana acum, deci ori o dau in bara, ori ma aleg cu un banner pe skullbox (nu am banner) 😀

Ce e skullbox?
Ei na, un site! Ce credeai?
Lasand gluma la o parte, pot sa spun ca e o comunitate online in adevaratul sens al cuvantului. Am frecventat si altele dar nu m-au lasat la fel de placut impresionat (daca fac referire la cele romanesti). Daca te pasioneaza domeniul IT, cu tot ce cuprinde el, inseamna ca trebuie sa te inscrii pe skullbox.

E un loc unde nu cred ca a cerut cineva ajutor si nu a primit, iar asta datorita numarului mare de utilizatori, fiecare fiind “specializat” pe alta ramura IT.

Ce pot sa gasesc pe skullbox?
Nu ma repet, am spus mai sus “Tot ce tine de IT”, dar pentru curiosi am sa impart acest “tot” in mai multe categorii, asa cum sunt ele pe forum.

Chitty Chat
Eh, un loc de relaxare, dar asta nu inseamna ca nu gasim si discutii serioase aici. Probabil cel mai bine definit ar fii “Locul unde scriem tot ce e off-topic in celelalte forumuri”. Incepand cu “Hai sa radem” si terminand cu “Noutati din lumea IT sau de pe forum” si “Joburi, cariere sau specializari”
Entertaiment & Telecomunicatii
Esti nebun cu telefoane mobile, sisteme Home Cinema, gadgeturi, deviceuri, PDA-uri? Esti cinefil sau ai sute de albume pe care iti face placere sa asculti? Pentru toate astea exista sectiune separata pe forum, aici afli ce a aparut nou, ce si-au cumparat “colegii” de forum, troubleshooting si nu numai
Grafica si Design
Ok, deci esti artist, iti place sa faci web-design, animatii, in week-enduri pleci din aglomeratia orasului undeva in natura pentru ca iti place sa iei aparatul foto cu tine si sa faci poze de calitate. Sau poate una dintre pasiunile tale e sa faci mici clipuri in flash sau animatii 3D in Maya, 3D Studio Max sau Blender. Eh, mintile creative nu stau departe, o felie destul de serioasa este dedicata doar acestor activitati. Ah, am spus ca sunt si concursuri foto?
Development
Dude, this is huge! Ai rabdare sa citesti? Daca ti-a placut, iti place sau te intereseaza ceva legat de programare, hai aici. Cea mai mare sectiune din forum, care face cat inca un forum, este dedicata software developmentului. O lista cu topicurile cred ca ofera o imagine de ansamblu:

  • Concursuri de programare
  • Algoritmi si tehnici de programare
  • AutoIt
  • ASM
  • Scripting
  • GameDev
  • Java / C / C++ / C#
  • Delphi & Pascal
  • Programe facute de userii forumului
  • Basic si Fox
  • Web Development
  • Web Hosting

Nu cred ca au fost cazuri in care sa nu se primeasca raspuns, este cea mai “hot” zona a forumului. Fie ca dai bacul din info, sau te pregatesti pentru un job in domeniu, vei gasi oameni suficient de bine pregatiti incat sa te ajute unde ai nevoie.

Administrare, configurare si intretinere
Ah, probleme cu PC-ul? Te-ai saturat sa-l chemi pe pustiul de vis-a-vis sa vada de ce s-a stricat calculatorul? Aici se discuta tot ce se poate despre sisteme de operare, hardware, retelistica, servere si securitate. Fie ca nu ati mai instalat un Windows pana acum sau vreti sfaturi in configurarea unei retele, sunt destule minti luminate care se ocupa cu asa ceva pe forum.
skullbox.info
Cutiuta cu sugestii si reclamatii, care incet-incet se transforma in “Cutiuta cu mofturi” si aici cred ca sunt unul dintre clientii fideli: “Agkelos, frate…deci vreau asa, sa-mi apara stelute si un robot virtual care sa stie voice recognition si sa cunoasca 2000 de comenzi vocale[…]”

Pro/Contra
Pro:

  • Layout placut si util
  • Multi useri activi
  • Party people, no trolls
  • Concursuri de programare, foto, mai nou de review-uri
  • O tona de tutoriale
  • Diversitate
  • Last, but not least… fun!

Contra:

  • Multe reclame, poate fii derutant la inceput
  • Desi am trecut “Diversitate” ca si “Pro”, poate fii o problema pentru “tinereii” de pe forum, care se pot pierde in multitudinea de informatii. Totul e sa treci de primele zile cu brio
  • Sectiunea de tutoriale, desi excelenta ca si continut, cred ca se putea integra mai bine in tema site-ului (ma refer la design)

Ultimele randuri. Lumea de pe skullbox si eu 😀
Sunt addicted! Ieri s-au implinit 2 luni de cand m-am inregistrat pe forum, am strans 300 de posturi si, sper eu, lumea a mai inceput sa prinda incredere in mine. E ca la job, iti faci treaba, esti “rasplatit”.

Agkelos, adminul, este omul cu trocurile/”afacerile” cu userii; am inceput sa scriu o serie de tutoriale, am primit subdomeniu si mod pe sectiunea de GameDev, unde impreuna cu zapakitul incercam sa multumim fanii 2D si 3D. Nu mai mentionez alta lume deoarece nu vreau sa supar pe nimeni, pe cei doi i-am trecut aici pentru ca sunt strict legati de activitatea mea acolo :).

Tot ce pot sa spun e ca pe orice forum/topic ati intra, o sa dati peste moderatori mai mult decat pregatiti pentru curiozitatile voastre in IT, cine nu ma crede, sa-i incerce :p

Am reusit sa citesc pana aici, mai ai de zis ceva?
Pai, da… Auzi? Tu unde iti uploadezi pozele? Check this out! A inceput ca un proiect comun pe skullbox. Consider asta ca fiind o dovada clara a ceea ce poate face o comunitate online bine organizata.

Extras de pe forum:

La spital, radiologul ii spune pacientului:
– Am doua vesti, una buna si una proasta. Pe care vi-o zic inainte?
– Pe cea rea.
– Pai, aveti o tumoare imensa pe plamani!
– Si, care e cea buna?
– Se poate rezolva in Photoshop!


Si nu in ultimul rand, concurenta :> (voi updata pe parcurs)

About this entry